ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ με αγορές άνω των 59 €

Επιστροφές & Αλλαγές

Πολιτική επιστροφών


Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σε περίπτωση μη συμφωνίας των χαρακτηριστικών του σε σχέση με την παραγγελία, ή εφόσον η εσωτερική συσκευασία του προϊόντος είναι αλλοιωμένη. Σε κάθε περίπτωση, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε προηγουμένως μαζί μας σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 14 ημερολογιακών ημερών ώστε να προχωρήσουμε στην αντικατάσταση του προϊόντος.

Όλες οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως και μόνο στην περίπτωση που η συσκευασία είναι άθικτη. Στην περίπτωση ανοιγμένης συσκευασίας δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή και το προϊόν επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής. Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 9575757 ή στο info@smedo.gr . Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι: Σαρωνικού 5, Καλλιθέα 17673.

Διαδικασία επιστροφής

Επικοινωνήστε μαζί μας με το Τμήμα Επιστροφών τηλεφωνικά στο 210 95 75757 ή αποστείλετε e-mail στο info@smedo.gr με τους λόγους για τους οποίους επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν.

Ενέργειες σε περίπτωση που παραλάβατε το προϊόν μας μέσω μεταφορικής εταιρείας

Για να είναι προστατευμένο το προϊόν κατά την αποστολή του, συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί.

Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία ένα έγγραφο (δήλωση υπαναχώρησης) στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.

Αποστέλλετε το δέμα στην εταιρεία μας (Smedo.gr Σαρωνικού 5, Καλλιθέα 17673 υπόψη Τμήματος Επιστροφών), μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών από την οποία παραλάβατε την παραγγελία σας.

Σημείωση: Το προς επιστροφή / αντικατάσταση προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα έγραφα της εταιρείας μας, τα οποία συνόδευαν το προϊόν κατά την αποστολή του.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις για την επιστροφή του προϊόντος, τον προϊόν δεν γίνεται αποδεκτό από την εταιρεία μας και επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Κόστος μεταφοράς

Τα έξοδα επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων, επιβαρύνουν τον πελάτη.


Σε περίπτωση επιστροφής / αντικατάστασης κάποιου ελαττωματικού προϊόντος, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν αρχικά τον πελάτη και εφόσον αποδειχθεί ότι το προϊόν είναι πραγματικά ελαττωματικό η εταιρεία μας, υποχρεούται στην επιστροφή του κόστους μεταφοράς και την αντικατάσταση του προϊόντος, ή σε επιστροφή χρημάτων που αντιστοιχούν στο κόστος του προϊόντος που πλήρωσε ο πελάτης κατά την αγορά.

Το νέο προϊόν που αντικαθιστά το ελαττωματικό, αποστέλλεται στον πελάτη χωρίς επιπλέον χρέωση.